Firma bukmacherska Betclic została nowym sponsorem strategicznym Ruchu Chorzów.
Potwierdziły się medialne doniesienia, które zalały wczoraj Internet. Nowym sponsorem strategicznym Ruchu Chorzów została firma bukmacherska, Betclic. To jeden z czołowych graczy na rynku bukmacherskim w Polsce. Logo Betclicu pojawi się na nie tylko na froncie koszulki meczowej Niebieskich, ale również m.in. na strojach treningowych, w oficjalnych materiałach drukowanych czy stronie internetowej Klubu. W przyszłości logo Betclic ma znaleźć się także na autokarze drużyny.
– Jesteśmy niezwykle szczęśliwi, że możemy wesprzeć rozwój jednego z najlepszych klubów piłkarskich w historii Polski jako Sponsor Strategiczny. Widzimy w działaniach naszej marki oraz Ruchu Chorzów wiele punktów wspólnych. Kilka lat temu klub znalazł się na krawędzi, ale zamiast zaczynać „od zera”, tak jak wiele organizacji sportowych w Polsce, wybrał swój kurs i wyszedł z problemów obronną ręką dzięki ciężkiej pracy i ogromnemu wsparciu fanów. To właśnie społeczność kibiców, która w ostatnich latach wielokrotnie pokazywała swoją siłę, jest największą wartością Ruchu. Dlatego też nasza współpraca będzie polegać nie tylko na wsparciu finansowym działalności klubu, ale także na aktywacji jego kibiców i dostarczaniu im jeszcze większej liczby ciekawych treści na temat drużyny, w tym także poprzez kanały internetowe marki Betclic – powiedział dla oficjalnej strony Ruchu Bartłomiej Płoskonka, Country Manager Betclic Polska.
Według portalu igol.pl, Betclic ma wspierać chorzowian kwotą około miliona złotych rocznie.
– Kilka lat temu obraliśmy kurs na Ekstraklasę i dzięki olbrzymiemu zaangażowaniu całej „Niebieskiej” społeczności udało nam się ten cel osiągnąć. Do elity wkraczamy z nowym Sponsorem Strategicznym, jednym z największych graczy na świecie w branży bukmacherskiej. To dla nas duże wyróżnienie, a dla wszystkich obserwatorów polskiej piłki kolejne potwierdzenie, że Ruch to dzisiaj marka godna zaufania. Nawiązanie tak istotnej współpracy to w dużej mierze zasługa zdeterminowanej, walczącej do ostatnich sekund drużyny, która odniosła sukces w postaci awansu do PKO BP Ekstraklasy, ale także naszych Kibiców. To ich postawa, zaangażowanie, wypełnianie stadionu do ostatniego miejsca i gorący doping na każdym meczu, zwraca uwagę i budzi zainteresowanie dużych marek, takich jak Betclic. Dlatego też bardzo ważnym elementem naszej umowy są działania wprost skierowane do fanów – powiedział na łamach oficjalnej klubowej witryny Seweryn Siemianowski, Prezes Zarządu Ruchu Chorzów.
ZOBACZ TAKŻE>>>Piast Gliwice ma nowego młodzieżowca