Rozpoczęła się sprzedaż karnetów na mecze Podbeskidzia.
Podbeskidzie, 5 lipca rozpoczęło zamknięta sprzedaż karnetów dla kibiców przedłużających swoje wejściówki na sezon 2022/23. W tym samym czasie klub z Bielska zapoczątkował nową kampanię zatytułowaną #WDRODZENASZCZYT.
Jak czytamy w informacji Podbeskidzia:
„Oprócz aspektu sprzedażowego, kampania #WDRODZENASZCZYT ma na celu promowanie góralskiej tożsamości Podbeskidzia. Jako reprezentant lokalnej społeczności, klub realizuje misję edukacyjną na temat bezpiecznej wędrówki po górach. W tym celu nawiązał współpracę ze Schroniskiem PTTK Skrzyczne. Kampania składać się będzie z trzech filmów, poruszających najważniejsze aspekty odpowiedzialnego zachowania na szlaku.”
– Chcieliśmy pokazać, że kampania karnetowa może nieść za sobą coś więcej niż tylko zachętę do kupowania wejściówek. „Droga na szczyt“, to oczywiście metafora sportowego wysiłku czynionego przez klub w nadchodzącym sezonie, jednak w naszym regionie sformułowanie to nabiera bardzo dosłownego znaczenia. Góry przyciągają i uwodzą. Jako klub, chcemy budzić podobne uczucia. Najważniejsze jednak, by tej pasji, czy to na szlaku, czy na stadionie, oddawać się w taki sposób, by czerpać z niej jak najwięcej satysfakcji – mówi Paulina Laby, rzeczniczka prasowa TS Podbeskidzie.