Bukmacher został nowym sponsorem strategicznym Ruchu Chorzów. Kontrakt firmy z niebieskimi będzie obowiązywać do końca sezonu 2026/27. To druga współpraca firmy bukmacherskiej z chorzowskim klubem.
Nowym sponsorem strategicznym Ruchu Chorzów została firma bukmacherska – STS. Od początku sezonu 2024/2025 logo bukmachera pojawi się na froncie koszulek Ruchu oraz m.in. na bandach LED, ściankach sponsorskich oraz innych elementach ekspozycyjnych Stadionu Śląskiego. Współpraca obejmie także działania digital (w mediach społecznościowych, na stronie www i newsletterach). STS planuje również specjalne aktywacje skierowane do kibiców – jedną z nich, już w 2. kolejce ligowej będzie akcja „Dorzuć misie”, z której dochód trafi do Centrum Szkolenia Ruchu Chorzów.
– Cieszymy się, że jeden z najbardziej utytułowanych klubów w Polsce ponownie dołącza do grona sponsorowanych przez STS podmiotów. Jedna z najwyższych frekwencji w lidze i ogromne zaangażowanie fanów pokazują potencjał, który jest w Ruchu Chorzów. Dołożymy wszelkich starań, żeby nasza współpraca przyniosła dużo korzyści obu stronom kontraktu. Skorzystają z niej również kibice, dla których przygotujemy atrakcyjne i dedykowane oferty, jak i aktywacje, których beneficjentem będzie sam klub. A zaczniemy już podczas pierwszego meczu domowego w nowym sezonie – mówi Paweł Rabantek, Chief marketing officer w STS – Kontrakt sponsorski z Ruchem, to dla nas kolejny etap skutecznie i szeroko realizowanej od lat strategii wspierania rodzimego sportu, ale także zwiększenie ekspozycji STS w pierwszej lidze piłkarskiej – dodaje.
– STS i Ruch – dwie wielkie marki – znów grają w jednej drużynie. Nawiązanie tak istotnej współpracy to w dużej mierze zasługa naszych kibiców, którzy dzięki grze na Stadionie Śląskim wreszcie mogli pokazać swój olbrzymi potencjał, będąc jedną z największych publiczności w Polsce – mówi Seweryn Siemianowski, Prezes Zarządu Ruchu Chorzów – STS to lider w swojej branży, a my mamy ambicje, by w krajowej elicie ponownie się znaleźć. Wsparcie tak uznanej firmy z pewnością nam w tym pomoże. Na naszej współpracy skorzysta zarówno Klub, jak i Kibice, dla których nasz nowy Sponsor przygotuje liczne atrakcje – dodaje.
Ruch Chorzów będzie mógł zyskać kolejne fundusze poprzez wprowadzony przez STS specjalny program afiliacyjny, dzięki któremu kibice niebieskich ponownie wesprą Centrum Szkolenia Ruchu Chorzów. Bukmacher wpłaci na klubową akademię 10 procent od każdej z trzech pierwszych wpłat z nowych kont zarejestrowanych z dedykowanym kodem: RUCH.
Dodatkowo przed pierwszym meczem ligowym, STS przewiduje specjalną akcję promocyjną. Nowi klienci rejestrujący się z dedykowanym kodem, spełniając kilka prostych warunków, mogą otrzymać bonus w postaci 250zł za wygraną Ruchu Chorzów. Bukmacher przygotował dla nich ofertę z zakładem bez ryzyka oraz dedykowane kursy dla tego spotkania. Ponadto, na rozpoczęcie sezonu 1 ligi, Partner Strategiczny chorzowian zaplanował promocje z bonusami oraz boosty kursowe na mecze podopiecznych Janusza Niedźwiedzia.
STS aktywnie angażuje się we wspieranie polskiego sportu, będąc największym prywatnym podmiotem na rodzimym rynku sponsoringu. Firma oprócz Ruchu Chorzów sponsoruje także m.in. reprezentację Polski w piłce nożnej, Raków Częstochowa, Jagiellonię Białystok oraz Widzew Łódź. STS jest także liderem jeśli chodzi o prowadzenie aktywacji skierowanych do kibiców, które organizuje wraz ze sponsorowanymi przez siebie drużynami. W ostatnim czasie były to m.in. powstanie muralu W. Smolarka obok stadionu Widzewa, renowacja tunelu na stadionie Korony Kielce, licytacje koszulek klubowych czy licytacje na WOŚP.
Flagowym wydarzeniem organizowanym przez STS jest akcja „Dorzuć misie”. Polega ona na przyniesieniu przez kibiców maskotek, które wyznaczonym przez organizatorów czasie są rzucane na murawę stadionu. W trakcie 9 odsłon wydarzenia zebrano blisko 300 tys. maskotek, a STS przekazał 818 tys. zł dla potrzebujących i fundacji.
CZYTAJ TAKŻE: W sobotę poznamy nowych piłkarzy Górnika Zabrze