Podbeskidzie ma nowego dyrektora marketingu

Mateusz Małek
 fot. Podbeskidzie Bielsko-Biała  /  źródło: Materiały prasowe

Mateusz Małek od dziś będzie pełnił funkcję dyrektora działu marketingu i komunikacji w Podbeskidziu. - Nie chcemy robić rewolucji, ale ewolucję - mówi.

Małek w polskiej ekstraklasie pracuje już od dziesięciu lat. Był związany z Wisłą Kraków, a jeszcze kilka miesięcy temu był rzecznikiem prasowym Piasta Gliwice. - To jest już coś więcej niż tylko praca, to jest pasja i zawsze do tego podchodziłem. Pół roku temu na jedną rundę wyskoczyłem z piłki, ale jak widać nie da się z tego wyleczyć - mówi w rozmowie z oficjalnym serwisem Podbeskidzia, który, co ciekawe, był w przeszłości bliski dołączenia do Podbeskidzia.

 

Pytany o to, co należy poprawić w klubie, odpowiada: - Pracy będzie sporo z tego co zdążyłem już zaobserwować i dowiedzieć się z rozmów z ludźmi, którzy pracują w klubie. Na pewno będziemy stawiali na efektywność, nie chcemy robić rewolucji, ale ewolucję. Ustaliliśmy z wiceprezesem, że będziemy robić wszystko żeby klub rozwijać, ale nie drogą przewrotu, ale poprzez ewolucję. Chcemy wykrzesać z ludzi i z tego miasta najlepsze co potrafimy. Najważniejszym zadaniem jest uczynienie klubu bardziej otwartym, chciałbym żeby dobrze się tu czuł każdy kibic, niezależnie czy jest kibicem VIP, czy tzw. ultrasem, czy przychodzi na mecze z rodziną. Dla każdego jest miejsce.

 

Małek podkreśla, że w związku z nadchodzącym otwarciem całego stadionu przy ulicy Tadeusza Rychlińskiego, celem klubu jest zapełnienie obiektu kibicami. Chciałby także lepszej współpracy na linii klub-sponsorzy. - Chcemy być na nich otwarci, nawet jeśli historia wcześniejszej współpracy nie była wzorcowa, to dziś patrzymy do przodu - jesteśmy dla wszystkich - oświadcza.

Plebiscyt PS

Komentarze

Napisz komentarz
No photo
No photo~kibicUżytkownik anonimowy
~kibic :
No photo~kibicUżytkownik anonimowy
bład
15 lut 16:26 | ocena:50%
Liczba głosów:2
50%
50%
Link do tego komentarza:
Z tej samej kategorii